Sunday, December 20, 2009

NELASA: Mario Santos (Betinho) não recandidata á presidencia


Mario Santos, o primeiro presidente criolo da Liga NELASA (New England Luso-American Soccer Association), posição que ocupa por dois anos, desde que a liga passou a ser gerida inteiramente por Caboverdianos, decidiu a não se recandidatar á presidencia da Liga.
Contactado por criolosports.com, Betinho, disse que a direcção da liga e todos os clubes afiliados têm conhecimento da sua decisão. O mesmo, adiantou que, por falta de candidatos, a liga e os membros associados, estão a procura de uma pessoa interessada em assumir a liderança da primeira liga Caboverdeana de futebol na America. NELASA ja esta em contacto com uma pessoa, mas não se pode revelar o nome, porque ainda nao e oficial. So se pode dizer que e alguen que de uma forma ou outra ja trabalhou com a NELASA. Betinho, faz um balanço positivo do seu mandato que termina no dia 15 de Janeiro de 2010, e revela que vai continuar a dar o seu contributo á liga.
ADP - criolosports.com

HOME

11 comments:

  1. Onde está o Mr. Andrade? Pressizamos de alguem que sabe jerrir a liga e que tem conhicimentos como ele.

    ReplyDelete
  2. Tem alguen la dentu. Dido podi ser.

    ReplyDelete
  3. tens uns guentis ki sta ligadu ku lasa ki podi fazi kel trabadju la . Bibi, paulo barros, dido, donu, niveti, joao di aliaanca, chi, paulo carvalho, julio pinto. Tudu kes ma menus Andrade. El nen spiga e ka podi kuel.

    ReplyDelete
  4. grandi perda pa nelasa

    ReplyDelete
  5. undi kes pessoas ki critila NELASA na ultimos 2 ano? Es podia tentaba.

    ReplyDelete
  6. bu ten razon gdossantos. Oraz di manda boka es ta parci moku.oraz di djuda es ta kamba na braku.

    ReplyDelete
  7. Si Mr. Andrade leba kuzas a serio e podia ser alguen certu pa lidera nelasa. Prublema e kela go e ka ta leba nada a serio.

    ReplyDelete
  8. Site li sta cada bez midjo. so nel ki ta djobe tudo informacao di nelasa.

    ReplyDelete
  9. Betinho dizumola ka bu larga. si bu larga el ta romba.

    ReplyDelete
  10. Julio pa presidente. julio sa ta da sangui pa nelasa. si betinhu sai el alguen ki gossi sa ta trabadja mas na nelasa

    ReplyDelete
  11. Obrigado Betinho pa kel grande trabalho ki bo presta comunidade desportiva na diaspora,agora e nos parte faze kel melhor pa kem ki toma kel posicao ser mas facil pa nos tud ,viva Nelasa

    ReplyDelete