Wednesday, February 16, 2011

Futebol Veteranos: Kel Kau FC marca presença em torneios em Cabo Verde

A equipa do Kel Kau FC, formada por cabo-verdianos residentes nos EUA, deslocou-se na noite de Terca Feira a Cabo Verde para participar em torneios de futebol de Veteranos, na Praia e Sao Vicente.
A primeira prova, organizada pela equipa do Varanda será disputada no Estádio da Várzea, nas noites de sexta, 18 e sábado 19, e conta ainda com as participações dos Veteranos do Plateau, dos Veteranos da Praia, e dos anfitriões Varanda.
Em Sao Vicente, um Torneio Quadrangular de Futebol Veterano, organizado pelos veteranos da Ilha, aguarda a equipa composta na sua maioria por atletas consagrados no futebol Cabo-verdiano, nas noites de Terca, 22 e Quarta 23.
O principal objectivo desta deslocacao é proporcionar um intercâmbio desportivo entre as Velhas Glórias de Futebol de Cabo Verde, que outrora fizeram as delícias dos amantes do desporto - rei nos diversos campos de Cabo Verde.

ADP- http://www.criolosports.com/

7 comments:

  1. Foi lindo es equipa composto na sua maioria por excelente jogadores e que agora es forma es time de KEL KAU que sta bem dirigido pelo treinador jerson e se irmon adelmar que tanbem e jogador de over 30 ,nu ta spera ma es viage ta ser sucesso e que na proximo anu nu sta la com DEUS ,obrigado criolo sports que e um site excelente e pa zito que tanbem e jogador de KEL KAU muito obrigado.

    ReplyDelete
  2. boa iniciativa di kel kau. ta mostra ma embora es e veteranus di nos futebol ma inda es tem paxon pa desporto.

    ReplyDelete
  3. keli e bom exemplo di organizacao iniciativa ki ta fadja alguns equipas di nelasa principalmente kes ki dja dura na liga a mais di decadas.parabens KEL KAU pa continua ta promovi pratica desportiva e boa sorte na nhos estadia na cv.
    adepto di laranja mecanica.

    ReplyDelete
  4. Bom iniciativa. boa sorti na terra

    ReplyDelete
  5. Um ta dexa um parabens pa KEL KAU e tanbem um ta corrige tcheu alguem es viage foi de caravana de 2 times que KEL KAU tem ,e tanbem e ca nu lissom pa otus times mas e sodadi que nu tem pa nos terra ,e ca dificil fazi um cuza diqueli mas e boavontade maltas paga tudo cuza di ses bolso por isso e sta la .

    ReplyDelete
  6. Boa sorti rapazis

    ReplyDelete
  7. boa sorti kel kau. Si tacv ta djudaba mas nu ta tinha mas digresons di kes tipus li.

    ReplyDelete